VERZENDING:

 

 

 

Elke afgeronde bestelopdracht wordt uiteindelijk per e-mail bevestigd met een orderbevestiging. Het is dus belangrijk dat je je e-mailadres correct op de website ingeeft!
De orderbevestiging per e-mail is geen betalingsbewijs, maar geeft aan dat de bestelprocedure succesvol is doorlopen en dat wij je order hebben ontvangen. KICK is gerechtigd om bestellingen te weigeren dan wel aanvullende informatie op te vragen.

 

Alle reguliere bestellingen* worden na betaling zo snel mogelijk verwerkt en binnen 1 tot 2 werkdagen aangeboden aan onze transporteur PostNL. Bestellingen die op werkdagen voor 3 uur 's middags (NL tijd) ontvangen zijn (incl. de betaling), worden dezelfde werkdag nog door ons verwerkt. Naar verwachting word het pakket de daaropvolgende bezorgdag al door PostNL aan de deur aangeboden. PostNL bezorgt binnen Nederland van dinsdag tot en met zaterdag. Voor gemiddelde levertijden van PostNL-partners buiten Nederland, zie www.postNL.nl 

Alle bestellingen worden automatisch met 'Track and Trace' code verstuurd.  Dit betekent dat uw pakket te allen tijde traceerbaar is. Dit tracking-nummer ontvangt u per email.

 

Voor alle reguliere bestellingen tot € 150,00 bedragen de verzendkosten € 6,95 per bestelling. Orders vanaf € 150,00 worden gratis verzonden. (Let op; Dit geld niet voor afgeprijsde artikelen).

 

BETALINGSMOGELIJKHEDEN: 

 

We willen dat je veilig en met plezier winkelt. Daarom gebruiken wij bij KICK alleen betaalsystemen die qua internettechnologie het meest actueel en vertrouwd zijn. Op deze pagina vind je alle mogelijke betaalwijzen terug, zodat je de betaalmethode kunt kiezen die het beste bij je past.

 

De betalingsgegevens die u doorgeeft om de feitelijke betaling te verrichten, zijn volledig afgeschermd en kunnen niet door KICK worden gelezen of anderszins worden achterhaald. Onderstaande uitleg geeft stapsgewijs aan hoe het betalingstraject verloopt.

 

Je hebt een keuze gemaakt voor een bepaald artikel op de site en je hebt je adres- en bezorg gegevens ingevuld. Op je beeldscherm verschijnt het betaalscherm met de verschillende betaalmogelijkheden. Al onze transacties worden secure afgehandeld, voor de afhandeling van deze transacties maken wij gebruik van de internet kassa van Multisafepay.

Vervolgens kies je een van de volgende online betaalmethodes:

 

- iDEAL: Online betalen via ABN AMRO, Rabobank, ING, SNS Bank, ASN Bank, Friesland Bank, RegioBank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers

 

- BANCONTACT/MISTER CASH: Online betalen voor onze Belgische klanten via Bancontact/MisterCash

 

- GIROPAY/SOFORTBANKING: Online betalen voor onze Duitse klanten via GiroPay/SofortBanking

 

- CREDITCARD: Wij accepteren Visa & Mastercard (LET OP: KICK accepteerd alleen creditcards van Verified by VISA of MASTERCARD SecureCode)

 

 

 

 

RETOURBELEID:

ALGEMEEN

Aankopen kunnen geruild of geretourneerd worden als deze niet aan de wensen van de klant voldoen. KICK hanteert een retourtermijn van 14 dagen. Voorwaarde is dat de klant het aankoopbewijs kan overleggen en de artikelen onbeschadigd en niet gebruikt of gedragen zijn. De artikelen dienen voorzien te zijn van alle originele labels (inclusief het roze label) en naar behoorlijke wijze zijn verpakt. Ondergoed, badmode en sokken kunnen in geen geval worden geruild of geretourneerd. Voor online aankopen geldt dat retourneren alleen mogelijk is met een volledig ingevuld retourformulier. De klant heeft deze ontvangen bij de bestelling.

RETOUREN VIA POST

Online aankopen kunnen alleen geretourneerd worden met een ingevuld retourformulier. De klant verpakt de retour te zenden artikelen bij voorkeur in de originele verzenddoos en gebruikt het retouradres dat staat vermeld op het retourformulier. Retouradres: KICK, Middenweg 30, 1097BN Amsterdam. Na ontvangst inspecteert KICK alle retour gezonden artikelen. KICK is gerechtigd artikelen te weigeren en terug te sturen, wanneer deze gedragen lijken te zijn, beschadigd, of waarvan de originele labels zijn verwijderd. Zodra KICK de retouren heeft verwerkt en aan alle voorwaarden voor ruilen en retourneren is voldaan, wordt het factuurbedrag binnen 30 dagen teruggestort op de rekening of creditcard van de klant.

RUILEN OF RETOURNEREN IN DE WINKEL

Het is mogelijk aankopen te ruilen of retourneren in de winkel de Middenweg 30 in Amsterdam. Bij retourneren van online aankopen ontvangt de klant een retourbewijs in de winkel. Als voldaan is aan alle voorwaarden voor ruilen en retourneren wordt het factuurbedrag binnen 14 dagen teruggestort op de rekening of creditcard van de klant. Het is niet mogelijk om het aankoopbedrag in contanten terug te betalen.

VERZENDING

KICK is niet verantwoordelijk voor problemen die zich voordoen tijdens het retour zenden van artikelen. Bijvoorbeeld (maar niet uitsluitend): goederen die beschadigd raken tijdens verzending of verkeerd bezorgd worden. KICK adviseert daarom een verzender te gebruiken die de waarde van de retour gezonden artikelen verzekerd en de klant een bewijs van verzending geeft. De kosten van de retourzending zijn voor rekening van de klant en worden niet vergoed door KICK

RETOURFORMULIER

Het retourformulier dat u bij uw bestelling ontvangt kunt u ook hier bekijken of printen.

VRAGEN?

Heeft u vragen over het Retourbeleid van KICK?
 Neem dan contact op met ons door een e-mail te sturen naar kickoost@icloud.com 

 

 

ALGEMENE VOORWAARDEN:

1: ALGEMEEN

1.1 Deze algemene voorwaarden (hierna te noemen: Voorwaarden) regelen alle contracten,

leveringen en andere services die zijn overeengekomen tussen de klant en P&B Fashion BV (hierna te noemen: KICK).

1.2 Door het plaatsen van een order stemt de klant ermee in gebonden te zijn aan de algemene voorwaarden.

1.3 KICK behoudt zich het recht voor om naar eigen goeddunken wijzigingen door te voeren in een willekeurig deel van de website. Vanuit zijn beleid ten behoeve van het updaten en verbeteren van de website, kan KICK deze voorwaarden wijzigen.

 

2: EEN CONTRACT AFSLUITEN

2.1 Een contract komt pas tot stand wanneer de betaling succesvol is voltooid. KICK heeft het recht een levering te weigeren of deze te onderwerpen aan speciale voorwaarden, zonder opgaaf van redenen. Indien KICK niet in staat is het permanente of tijdelijke adres van de klant duidelijk vast te stellen, kan een bestelling niet worden geaccepteerd. KICK bevestigt de order van de klant per e-mail.

2.2 Orderverwerkingen die om welke reden dan ook technisch of anderszins zijn onderbroken voordat de betalingsinstructies zijn voltooid, zijn onvolledig, zelfs wanneer de klant een orderbevestiging heeft ontvangen. Een dergelijke order wordt daarom in principe niet geleverd. KICK zal echter proberen contact op te nemen met de klant, om de betalingsinstructies te voltooien, zodat de levering kan plaatsvinden.

2.3 Alleen personen van 18 jaar en ouder met een vast woonadres kunnen een order plaatsen in de KICK Webshop.

 

3: PRIJZEN EN KOSTEN

3.1 De contractprijs is de huidige prijs op het moment waarop een order wordt geplaatst in de KICK Webshop. De prijzen van artikelen worden vermeld inclusief 21% BTW.

3.2 De prijzen die zijn vermeld in de KICK Webshop zijn exclusief leverings- en administratiekosten.

3.3 KICK is niet gebonden aan de voorwaarden van zijn offerte indien sprake is van een druk-, zet- of programmeerfout op de website.

 

4: UITVOERING VAN ORDERS

4.1 KICK zal de orders van artikelen met de grootst mogelijke zorg verwerken.

4.2 Artikelen worden afgeleverd op het adres dat de klant heeft opgegeven op de KICK.

4.3 KICK zal geaccepteerde orders zo snel mogelijk verzenden in de volgorde waarin deze zijn ontvangen.

4.4 De aflevertermijn die op de KICK Webshop staat vermeld is slechts approximatief, en er geldt geen recht op vergoeding indien de feitelijke aflevering langer duurt.

 

5: RECHT OM ARTIKELEN TERUG TE STUREN

5.1 De klant heeft het recht een artikel (ondergoed,badmode en sokken uitgezonderd) zonder opgaaf van redenen binnen veertien (14) dagen na aflevering terug te sturen naar KICK. Dit heeft tot gevolg dat de aankoop van dat artikel wordt geannuleerd en dat de klant het bedrag dat hij KICK reeds betaald heeft voor de artikelen, terugkrijgt. Wij wijzen de klant erop dat KICK de verzendkosten voor de geretourneerde artikelen niet vergoed.

5.2 De klant kan een artikel ook terugbrengen of ruilen in een KICK. Het is niet mogelijk om een contante vergoeding te krijgen voor artikelen die naar de winkel worden teruggebracht. Na ontvangst en controle van de artikelen door KICK wordt het te vergoeden bedrag binnen 14 dagen op de rekening van de klant teruggestort.

5.3 Artikelen die na de genoemde 14-daagse periode worden teruggestuurd naar KICK, worden niet vergoed.

5.4 Artikelen moeten worden teruggestuurd voorzien van alle labels.

 

5.5 Artikelen die worden geretourneerd moeten zich in de staat bevinden die in het algemeen geaccepteerd wordt ter goedkeuring van de artikelen voor normaal gebruik, zoals het passen van artikelen in conventionele winkels. Als een klant een dergelijk recht om een artikel te retourneren wil uitoefenen, moet het artikel naar KICK worden geretourneerd samen met alles wat oorspronkelijk met het artikel werd meegeleverd, in de originele staat en verpakking.

5.6 KICK heeft het recht een geretourneerd artikel te weigeren of om dit naar de klant terug te sturen als het artikel gebruikt lijkt, niet is voorzien van de originele labels, of schade vertoont die is veroorzaakt door de klant, of als de klant zich niet heeft gehouden aan de instructies voor het retourneren van het artikel, zoals die zijn gegeven door KICK. 

 

6: FOUTIEVE AFLEVERING

Indien KICK een artikel aflevert dat niet overeenstemt met het artikel dat besteld is, of als het artikel beschadigd is of gebreken vertoont, dient de klant dit zo snel mogelijk per e-mail aan KICK te laten weten. KICK zal de aankoopprijs plus eventuele aflever kosten vergoeden.

 

7: OVERMACHT

7.1 KICK is niet verantwoordelijk tegenover de klant en pleegt geen contractbreuk door een vertraging in de uitvoering of verzuim van de nakoming van een van zijn verplichtingen met betrekking tot artikelen voortkomend uit een oorzaak die buiten de redelijke controle van KICK valt.

7.2 Indien KICK niet in staat is zijn verplichtingen uit hoofde van het contract uit te voeren vanwege een oorzaak die buiten zijn redelijke controle valt, zal KICK de klant zo snel als praktisch mogelijk is schriftelijk van dit feit op de hoogte stellen nadat dit is ontdekt.

7.3 Als het onvermogen om zijn verplichtingen uit hoofde van het contract na te komen vanwege een oorzaak die buiten de redelijke controle van KICK valt, twee maanden nadat de klant een bericht ontvangt aanhoudt, dan kan de klant of KICK het contract schriftelijk opzeggen zonder aansprakelijk te zijn tegenover de ander.

 

8: KLACHTEN

8.1 Als een klant een artikel wil ruilen of retourneren, moet hij de instructies opvolgen die op zijn vermeld op de pagina Klantenservice van onze website.

8.2 Andere vragen, opmerkingen of klachten met betrekking tot een order, moeten schriftelijk naar het volgende e-mailadres worden gestuurd: kickoost@icloud.com

8.3 In het e-mailbericht moet worden vermeld de naam van de klant, het e-mailadres dat overeenstemt met dat in de administratie van KICK, en het artikelnummer.

 

9: BETALING

9.1 De klant kan met Visa, Mastercard of iDeal betalen.

9.2 Alle betalingen moeten in overeenstemming zijn met de instructies die zijn vermeld op de pagina’s van de KICK Webshop.

 

10: PRIVACY

10.1 Door een order te plaatsen, verleent de klant KICK het recht om waar nodig zijn persoonsgegevens te gebruiken. Deze gegevens worden alleen bewaard voor zover dit nodig is om de doelen te bereiken waarvoor de gegevens worden verkregen en verwerkt door KICK, dat wil zeggen de uitvoering van het contract, voor marketingdoeleinden en voor het handhaven van het contact met de klant.

10.2 De volledige tekst van het privacybeleid van KICK vindt u op onze website.

 

11: AFWIJKINGEN

KICK kan niet garanderen dat de kleuren van de artikelen precies hetzelfde zijn als de kleuren die op het computerscherm van de klant te zien zijn. Dit kan worden veroorzaakt door de beeldscherminstellingen op de computer van de klant.

 

12: BEDRIJFSINFORMATIE

P&B Fashion B.V. Postadres:Middenweg 30, 1097BN Amsterdam

Tel. +31(0)20 4630058
E-mail kickoost@icloud.com Website www.kickinoost.nl

 

© 2018 KICK | sitemap | rss